در نشست هفتگی دانشجو معلمان مطرح شد:

 ولایت یعنی درهم‌تنیدگی یک عده انسان با اعتقاد واحد برای حرکت به سمت مسیر واحد

 مربی عقیدتی و هادی سیاسی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ولایت از نگاه مقام معظم رهبری در طرح کلی اندیشه اسلامی، درهم‌تنیدگی و اتصال شدید یک عده انسان با اعتقاد واحد برای حرکت به سمت مسیر و مقصد واحد تعریف شده است.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۰۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام صبا در نشست هفتگی با دانشجو معلمان در دانشگاه شهید رجایی تربت‌حیدریه اظهار کرد: عالم خداوند؛ رسول و ائمه اطهار علیهم‌السلام هستند، اولیای الهی برای باز کردن چتر ولایت خود بر عالم، ابتدا بین خود و مردم الفت و محبت ایجاد می‌کنند و در سایهٔ این محبت ولایت را عرضه می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه خداوند به‌وسیلهٔ عبادات و ادعیه بین خود و بندگانش محبت و انس ایجاد می‌کند، افزود: حضرات معصومین علیهم‌السلام با رفتار محبت‌آمیز خود در طول تاریخ ایجاد انس و الفت بین خود و مردم می‌کردند.

 صبا در ادامه بیان کرد: لذا یک معلم و مربی برای ولایت‌مداری متربیان خود باید ابتدا برنامه‌ای برای ایجاد علاقه دوطرفه داشته باشد که یکی از مهم‌ترین آنها ارتباط شدید و مستحکم با والدین متربی است، این امر باعث مقبولیت و محبوبیت مربی در فضای خانوادگی دانش‌آموزان می‌شود که نتیجه مثبتی در کلاس درسی و یادگیری موارد درسی و تربیتی دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار